monitorulcj.ro Menu

Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei „Unirea la Feminin” (P)

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță primele rezultate ale campaniei de responsabilitate social corporativă „Unirea la feminin”, prin care contribuie la ridicarea nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România.

Leul scade, dobânzile cresc

Chiar dacă leul s-a apreciat față de principalele valute indicii ROBOR, care afectează direct buzunarele celor care s-au împrumutat, au continuat să crească.

Banii devin tot mai scumpi

Reducerea lichidității din piața monetară, odată cu majorarea creditării populației de către băncile comercial, creditul neguvernamental în lei majorându-se luna trecută cu 1,4%, conform BNR, dar și creșterea inflației au ca efect scumpirea constantă a banilor.

ANALIZĂ. Politicul condamnă leul la depreciere

În urmă cu circa un an și jumătate oficialii BNR, în special guvernatorul Mugur Isărescu, au început să atragă atenția asupra faptului că leul nu mai are potențial de apreciere, sub impactul politicii PSD de majorare a salariilor și pensiilor, de renunțare la investițiile în infrastructură.

Euro la trei bani de 4,7 lei

Tensiunile politice locale și cele economice la nivel internațional au pus presiune asupra cursului de schimb al leului.